onsdag 12 januari 2011

"Here comes the sun"

Idag har regnet VRÄKT ner från morgon till kväll i Bryssel. En sådan där dag då man inte vill sticka näsan utanför dörren om det kan undvikas. Såhär ser belgiska vintrar ofta ut och har man otur kan det regna i veckor....

Så det känns extra skönt att åka iväg imorrn. Efter en aningen stressigt packande (jag vet inte hur andra gör, men jag tycker det är otroligt svårt att packa lätt när man packar för barn...) där jag förundras över hur det alltid blir så mycket att ta med sig. De där artiklarna i olika tidskrifter där det talas om en s.k. "capsule wardrobe" där det ska räcka att ta med sig typ fyra olika klädesplagg och sedan på olika smarta sätt kombinera ihop dem till allt från beach till uppklätt har jag aldrig förstått mig på...

Nåväl, här ska verkligen inte klagas utan jag säger bara: Au revoir Bruxelles och Hola Puerto Mogan!

1 kommentar:

Karin sa...

Hej!

Ha nu en riktigt mysig långvecka! Ni ska ju inte backpacka - så det är bara att packa på :) Vi håller ställningarna här hemma i snön!

/Karin