torsdag 16 februari 2012

50-50

50% chans att vi kommer iväg imorrn till solen, 50% risk att vi får stanna hemma. Så ser våra odds ut just nu. Lars har åkt dit rejält och har legat i sängen i fyra dagar och blir inte bättre. Jag hoppas han iallafall orkar släpa sig på planet imorrn så han kan fortsätta kurera sig på plats i Fuerteventura. Tanken på att åka ner själv med barnen känns inte så rolig, men kanske får jag ta det beslutet imorrn.

Själv hostar jag fortfarande och är fortfarande trött, trött, trött. Jag har inte kunnat vila de sista dagarna med allt som skulle fixas och idag var jag tvungen att jobba för att inte få värsta ångesten vad gäller alla saker som lagts på hög på kontoret medans jag var borta. Längtar därför så efter lite sol, värme och vila. Hoppas vi tar oss dit....

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Vi hoppas verkligen att ni kommer iväg.Lars får kurera sig med några magnesyl så han kan klara resan.Sedan kan ni vila ut i solen.Lita trevligare där nere eller hur?
Vi ses snart!
Antiviruskramar.

Kattis sa...

Ja, jag har sagt åt honom att han får proppa sig full med piller och försöka överleva resan ner så fixar jag resten sedan. Håller tummarna för det. Längtar efter er:).

Gunilla sa...

Vi är så jätteglada att ni kom iväg.Hoppas på fint väder när vi ses på måndag.
Här snöar det idag.
Kramar.