onsdag 8 februari 2012

Affärsresor

Visst borde det vara förbjudet att ha flyg som går klockan halvsju på morgonen? Imorrn är det andra torsdagen i rad som jag sätter mig på ett sådant flyg och jag vet hur trött jag kommer vara när jag landar hemma i soffan igen efter 14 timmar. Det är tortyr att gå upp klockan fyra på morgonen. Det är ju inte ens morgon utan mitt i natten. Jag borde kanske flugit ikväll, men då hade jag ju inte träffat barnen.

Borde alltså gå och lägga mig inom en timme för att orka med. Så trist. Fast hinner nog med en Corona innan dess. Det måste ju vara perfekt som sängfösare, n'est pas?

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Man känner sig sjuk att gå upp vid den tiden. Jag vet vi har gjort det många gånger när flyget går vid 7 tiden.Även om det är till en trevlig semester så är det inte ok för mig i alla fall. Vi är kanske ganska lika när det gäller att stiga upp i ottan.
Ha en bra dag och kramar Oskar och Nina från oss när du kommer hem.
Kram mamma

Karin sa...

Jag hade mastodontdag igår 05.15-20.30. Man blir lite mör, men det var en inspirerande dag på Möbelmässan i Stockholm!

Kattis sa...

Ja, jag ogillar verkligen att gå upp så okristligt tidigt, men det var en bra jobbdag iallafall:).