söndag 29 november 2009

Veckan i bilder

Alla sötnosar sover så jag passar på att blogga lite snabbt. Jag har en känsla av att det finns fyra morföräldrar som saknar sina små prinsar och prinsessor så här kommer mycket kort:).
En glad Nina som numera skrattar och ler ofta.
Oskar hjälper Anna att ge Erik ett bad. Han fick låna alla femtioelva baddjuren.....Gullig badpojke.
Här har vi sångstund tillsammans.
Den här killen kryper numera riktigt bra och det förvånar mig inte alls att det var hundskålarna som genast skulle utforskas för det var Oskars favoritkrypmål när han var i samma ålder. Att få barn är att ha julafton varje vecka för titt som tätt kommer brevbäraren med nya paket. Denna gången fick jag experthjälp med öppningen....
Och dessa gulliga kläder fick Nina av våra förra grannar i huset (vänster) och mina kollegor på marknadsföringssidan (höger). Allt i ekologisk bomull dessutom.
Här läses det böcker med stor koncentration.
När alla barnen (minus Nina) var lagda frossade jag och Anna i musslor igårkväll. Till det delade vi en halvflaska champagne. Det satt fint minsann!
Imorse frossade vi i croissanter igen. Det tyckte vi att vi förtjänade i regnet och rusket!

Inga kommentarer: