torsdag 4 juni 2009

Lördagskul

Numera hänger man inte på shoppinggatorna eller kaffebarerna på lördageftermiddag, istället är det läge att spendera några timmar ibland adrenalinstinna småfolk på lekplatsen.. Vad får ungar all energi ifrån? Hur kan det vara så kul att bara pilla i sanden i evigheter? Själv nös jag konstant och mådde rätt kasst av allt jädra gräspollen (jag fattar inte att man kan lida så mycket av det när man bor mitt inne i storstadens betongdjungel), men Oskar var i sjunde himlen så klart och med tanke på att man inte alls har samma utomhusaktiviteter på dagis härnere vill man ju gärna att han ska få komma ut på helgerna iallafall....

Nu har jag också fått ordentlig allergimedicin iallafall så nu kan jag äntligen fungera normalt igen. Det har varit ett helsicke den sista veckan och jag har varken kunnat sova eller jobba ordentligt, men nu känns det mycket bättre och jag ser fram emot helgens firande av Lars födelsedag tillsammans med hans familj och mina föräldrar på slott utanför Ulm. Party, party!!

Inga kommentarer: