fredag 22 november 2013

En lång vecka

Äntligen fredag! Denna veckan har varit fullpackad på jobbet, men nu är det äntligen helg och jag kan släppa alla att-göra-listor. Allt gick väldigt bra och alla var nöjda. Så nu kan jag pusta ut lite.

Fast nu väntar andra utmaningar i helgen. Födelsekalas för Oskar. Och de sex killar som han bjudit in. Det blir väl full rulle kan jag tänka, men det är roligt att se hur förväntansfull Oskar är inför söndagen. Själv har jag nästan glömt bort den där kalas-känslan man hade som barn, men visst är den härlig.

Själva födelsedagen var ju i måndags och här kommer några bilder därifrån. Nu ska jag gå ner och dricka ett glas champagne, eller två. "Because I am worth it";).....
Födelsedagspresentbordet..
Spana in gluggen. Andra framtanden trillade ur i helgen.
Uppslukad av en bok. Sådan mor, sådan son. Jag hoppas det håller i sig.
På väg ut till vår stora årliga middag med jobbet i onsdags.

3 kommentarer:

Anna sa...

Igen, grattis i efterskott Oskar. Stora killen! :)
Snygg klänning!
Kramar från oss!

Gunilla sa...

Räkna med ett livligt kalas för Oskar,brukar bli så när killar träffas.
Vad fin du är! antar komplimanger haglade under kvällen.
Kram

Jennifer sa...

Stort grattis till Oskar i efterskott, många kramar till honom och hans tjusiga mor!