fredag 4 december 2009

Överraskning

Igårkväll var en typisk körig vardagskväll som nog många småbarnsföräldrar känner igen. Lars hämtade Oskar i ösregnet (det tar 20 minuter att gå från dagis så man hinner bli rätt blöt) medans jag lagade middag med Nina på armen eftersom hon minsann inte alls hade någon lust att sitta i babysittern och bli uttråkad;).

När vi sedan ska äta fiskgratängen som jag vet Oskar älskar så har min lille tvåårstrotsing bestämt sig för att bara äta potatis med potatis. Suck......

Då ringer det på dörren och därutanför står det ett blomsterbud med underbart vackra tulpaner och en hälsning från Anna och Erik. Så gulligt! Så upplyftande en trist vardagskväll!

Såhär fin är buketten. Jag älskar tulpaner och känner redan vårkänslorna dyka upp:).

4 kommentarer:

Anna sa...

Bra att det var en så fin bukett! Blommor är alltid roligt att få :)
Krammar från oss

Anna sa...

Ibland går det fort när jag skriver och då blir det lite felstavning :D

Anna sa...

Erik säger tack för det fina kortet! Han blev jätteglad och tog ett smakprov med en gång. :)

Vi glömde titta i brevlådan igår så Ola upptäckte det nu på morgonen när han tog in tidningen.

Kattis sa...

Tusen tack än en gång, blommorna är fortfarande jättefina. Så bra att Erik hittat något nytt att äta som faller i smaken;).