fredag 7 oktober 2011

Sjuklingar

Nu är vi trötta på att vara sjuka. Nina var den sista som åkte dit vad gäller magsjukan så igår fick jag ta en semesterdag för att vara hemma med henne.

Som tur var så var hon på ganska gott humör ändå som syns här.
Idag var Oskar dock väldigt hostig och superförkyld och fick stanna hemma från skolan med Lars för att kurera sig. Planen är nu att ta det lugnt och återhämta oss i helgen för vi får absolut inte vara sjuka nästa vecka eftersom jag både har en viktig konferens på tisdag och möten jag inte kan missa de andra dagarna. Nej, bort med alla baciller och virus. Vi har redan överdoserat på den fronten så det räcker hösten ut.

På plussidan kan dock tilläggas att jag efter förra veckans magsjuka nu kommer i ett par av mina favvojeans som varit för tajta ända sedan Oskar föddes;).................

Inga kommentarer: