fredag 1 oktober 2010

Anybody out there?....

Jag har nu skrivit den här bloggen i snart två och ett halvt år. Och det är roligt och något jag gör också för min egen del då den har blivit något av en onlinedagbok för hur mitt dagliga familjeliv ser ut.

Däremot så hoppas jag ju såklart att andra också tittar in på bloggen då och då och det vet jag nog att ni gör. Däremot så ska jag erkänna att jag tycker det är trist att det är så få som kommenterar det jag skriver. Vem är det som läser denna blogg egentligen? Ibland känns det som om det knappt är någon överhuvudtaget...

Alltså, det vore klart roligt att få lite mer regelbunden respons. Om det inte passar att kommentera på bloggen så får ni gärna maila. Jag sitter ju trots allt så långt borta från er alla, kan inte alls träffa er så ofta som jag vill och en monolog utan feedback blir lite enahanda i längden..

Så, skärpning är ni snälla. Annars kanske jag börjar strejka i protest;).

6 kommentarer:

Mange sa...

Ingen som vågar kommentera ett så hårt inlägg ;-)
/M

Anna sa...

...nä, för då känner man sig som den smygläsare man är... ;)

a-lo sa...

Jag läser ju - och kommenterar - fast kanske inte precis allt, men det får du leva med :)

Kattis sa...

Det tar sig ser jag;)... Ta det inte för allvarligt, men vissa hör inte alls av sig så ofta trots deras inbyggda tekniksinne eller pensionärstillvaro och det tycker jag är lite synd...

Karin sa...

Jag är som du vet också här och spanar på er, gör små avtryck ibland i alla fall! :)
Kram på dig!
/Karin

Jennifer sa...

Du har en bra blogg, välskriven och personlig och inte bara meningslöst blurr som hos så många.
Ska kommentera mer.
Svarar på ditt fina mejl i morgon,
kram, Jennifer