fredag 5 februari 2010

Muffins

" I am the queen of multitasking".... Jag lyckades hålla Nina underhållen samtidigt som jag bakade muffins och engagerade Oskar i bakandet utan att få blåbär över hela köket i eftermiddags. Fast Oskar lyckades i och för sig få blåbär över hela ansiktet och spillde ut ett glas mjölk från köksbänken som givetvis spreds över halva köket, men det bjuder jag på för vi hade jätteroligt och muffinsen blev jättegoda så det kommer vi säkerligen att göra om! Idag känner jag mig som värsta bullmamman. Vi får se hur länge det varar....

2 kommentarer:

Jennifer sa...

Bakning och pyssel, du är en kanonmamma!
Vi brukar göra tigerkaka, det är också en klassiker. :)

Kattis sa...

Hmm, ja, det ska väl erkännas att jag inte alltid är lika pysslig av mig hehe och Oskar är inte heller alltid på humör för sådant här, men just förra fredagen var just en sådan där mysig hemmadag då allt funkade perfekt;).