måndag 5 april 2010

Veckan som gick

Det är fortsatt fullt upp här hemma i Borås och det har gjort att jag inte hunnit med att blogga alls den sista veckan. Fast nu när Nina faktiskt går med på att gå och lägga sig klockan åtta, halvnio på kvällarna för att sedan sova natten igenom så börjar jag få lite mer tid för mig själv.

Det här har vi iallafall haft för oss den sista tiden.

Lekplatsbesök och årets första utomhusfika samt Ninas första gungtillfälle. Jag har fortfarande vad som krävs för att klättra i lekborgen;).Medans mormor är toppen för pyssel och äta bullar står morfar högt i kurs vad gäller brandkårsbesök. Dessutom så behöver morfar hjälp med mathandlingen och då sitter man som en kung i en sådan här barnanpassad kundvagn.Vi har träffat både gammelfarmor och gammelfarmor. Det är så roligt att de båda är så pigga och krya och får lära känna mina barn.Det har också blivit ett besök på Djurparken med hela Molinklanen. Mysigt tyckte både barn och vuxna. Lekplatsen var lika rolig som att titta på djuren. Vissa blev mer begeistrade än andra....Två kusiner som nog kommer att bli riktigt bra kompisar när Nina vuxit ikapp Julia. Redan nu tycker hon det är jättekul att spana in vad "Julia den Vilda" har för sig.

Inga kommentarer: