onsdag 8 juni 2011

Avklarat!

Jaha, nu var det gjort. Nu har jag sålt in mig som direktörsmaterial genom att blända styrelsemedlemmarna i denna organisation med mina insikter, min briljans och potential:). (Skönt också att få tillfälle att hoppa ur jeansen, tröjan och conversen, om så bara för en eftermiddag....).

Eller inte, det lär ju framtiden snart utvisa. Däremot är jag riktigt nöjd med hur jag presterade (inget slår gedigen research på organisationen samt bra självkännedom) så nu kan jag inte göra mycket mer. Min headhunter tyckte att det hade gått riktigt, riktigt bra, men det får man väl kanske ta med en nypa salt för det säger hon kanske till alla kandidater. Jag tror fortfarande att jag anses vara en outsider, men det finns nog en liten chans ändå.

Oavsett vilket så känns det just nu skönt att slippa mer jobbfokus denna veckan. Nu måste jag komma ikapp med min franska grammatik inför morgondagens lektion, men det är nog överkomligt.

2 kommentarer:

Anna sa...

Härligt! Kul att det gick bra. Det kan ju vara så att de vill ha just det som inte är givet. Det är väl det som berikar. Vi håller tummarna ännu hårdare här! :D Kram från ett varmt Borås.

Karin sa...

Låter bra med nya tag!!!