torsdag 23 juni 2011

Trött

Idag hade jag min sista jobbintervju för den position där jag nu är en av två kvarvarande kandidater. Den gick nog bra, men det är svårt att analysera hur bra för jag vet ju inte alls någonting om den andra personens meriter. Men oavsett hur det går är jag nöjd med min insats trots att man ju knappast får någon silvermedalj om man kommer tvåa. "The winner takes it all" liksom;)....

Men, men så skönt iallafall att kunna komma hem efter intervjun och dra av sig kjolen och blusen för att istället hoppa in i jeans och top och gå och dricka cava hos våra supertrevliga hyresvärdar. Precis vad jag behövde (och barnen hade hur kul som helst)!! Speciellt som jag har en annan intervju klockan nio imorrn bitti. Och som inkluderar ett test för att se om jag har förmågan att skriva ett pressmeddelande på engelska... Känner mig aningen för gammal för att gå igenom sådant här, men organisationen verkar intressant så jag vill ge det en chans..

Det får bli som det blir helt enkelt. Om det inte blir något jobb nu tar jag en paus nu och återupptar ansträngningarnarna i höst. Nu ser jag fram emot sommarlov!!

1 kommentar:

Karin sa...

Glad midsommar på er! Vi håller tummar som vanligt! Vi är på väg mot västkusten :)

Kramar Karin&co